empal

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Emmelie - 19 januari 2012 22:44

Så där då, då var veckans sista dag avklarad. Idag har det gått bra. Hade en bra känsla när jag kom till jobbet och den stannade kvar hela kvällen. Har dock inte varit riktigt redo i magen, men den tar sig.


Imorgon blir det bilresa för hela slanten. Åker till Stockholm. Storebror ska döpa sin lilla dotter. Det ska bli himla kul. Men det känns som om det kommer plösligt. Har inte planerat någonting inför denna resa. Och jag som annars älskar att planera. Men men, den blir ju av ändå.


Så ett kort inlägg nu och så tar jag lite bloggledigt under helgen. Återkommer på söndag.


So long!!


Trevlig helg!!

Av Emmelie - 19 januari 2012 11:59

Nej, det började riktigt dåligt. Vaknade och mådde suuuuperilla.    Fick sambon till att stanna hemma tills jag hade bestämt mig hut jag skulle göra. Efter att ha stoppat fingrarna i munnen mådde jag bättre och bestämde mig för att ändå ta mig till jobbet. Hann dock bli sämre innan jag kom dit. Men jag bestämde mig för att försöka. Det gick så där. Kände mig inte pigg för fem öre och mådde både illa och hade ont i magen. Efter att ha hämtat A på dagis blev det soffan för min del. Kunde dock inte slappna av så mycket eftersom jag var ju tvungen att hålla koll på sonen. Hämtade sambon när han hade slutat och när vi kom hem kunde jag äntligen vila lite. Alvedon och lite slummer på soffan så mådde jag betydligt bättre 30 minuter senare.


På kvällen var det personalmöte på jobbet. Fast vi var så många så att vi var i aulan på gymnasiet. MYCKET information var det. Det kommer att hända en hel del under våren. Jag kommer inte att säga något nu, vet inte hur det är med sekretessen. Men ni får veta med tiden.


Var hemma sent och var skittrött. Beslöt mig för att gå och lägga mig relativt tidigt. Höll tummarna för att A skulle sova länge idag.


Men nej då!! Först vaknade han kl 23,30. Men det var itne så svårt at få honom att somna om. Men sen fick han för sig att vakna kl 6. Och eftersom sambon går upp då så fick jag inte A att somna om. Kl 7 gav jag upp. Är otroligt seg idag, men nu börjar magen räta till sig.


Ingen träning igår alltså och idag blir det lite cykling, fram och tillbaka till jobbet. Åt en pinnglass igår och två idag. Så så är det med det....


Skickar en styrkekram till min vän Bea som kämpar så tappert med att få in träning i sin så fulla vardag. Du är sååå duktig!!


So long!!  

Ovido - Quiz & Flashcards