empal

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Emmelie - 29 januari 2012 21:09

Helgen är äntligen över. Alltid lika tråkigt att jobba helg. Det är ju då man ska vara tillsammans med sin familj. Men det är bara att ta sig igenom den och försöka ta vara på de timmar man ändå är ledig.


Idag blev det ett par på 5,5 timmar. Ett ganska lagom pass och så var det ett tidigt med. Så man hann ju träffa sonen och sambon lite innan sonen gick och lade sig.


Kom på idag att jag ska börja veckorhandla på söndagar. Ska prova det ett par gånger. Då slipper jag stress på tisdagar för att hinna det. Har så mycket annat jag vill hinna med också. Så idag handlade jag mat så att vi har hela vecka fram till och med torsdag. Sen är jag ledig på fredag så då kan jag handla det som vi vill äta i helgen. Så blir det ju även om jag handlar på tisdagen. Till helgen vill man ju ha lite godare mat...   


Imorgon är det en ny vecka och vardag igen. Lämna sonen på dagis vid elva, till jobbet och jobba till halv åtta. Kl 20 är det sen cirkelfys. Gud, så skönt det ska bli. Har saknat det den här veckan.


So long!!

Ovido - Quiz & Flashcards