empal

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Emmelie - 5 januari 2012 22:35

Då var det helg igen och det märks. Vad folk det har varit på jobbet idag. Chefen blev förvånad då hon inte trodde att folk firade trettondagshelgen längre. Men jag tror nog att det mer beror på att folk tror att vi inte har öppet imorgon. Men se, det har vi!!


Idag var min underbara sambo och lämnade bilen hos mig på jobbet. A och han cyklade hem därifrån. Det var hemskt snällt!! Det firade vi med McDonald's efter jobbet.    


Imorgon är sambon som sagt ledig. Ska försöka hinna proppa bilen full med skräp imorgon förmiddag så att vi kan åka till tippen på lördag. Måste rensa här hemma. Usch!!!


Stackars stackars min lilla vän Bea! Jag lider varkligen med henne. Hon har det verkligen inte lätt. Men jag hoppas hon kan få hjälp någonstans. Tänker på dig, underbara vän!!  


Nu ska jag sova!!  


So long!!!

Ovido - Quiz & Flashcards