empal

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Spinning!!!!

Av Emmelie - 22 februari 2012 20:43

Guuuud, vad skönt det var med lite träning idag. Kömpade på, klarade inte hela passet, men är nöjd med det jag klarade. Det kändes dock som om passet tog slut alldeles för fort. Men täntke att "ja, ja, det betyder väl bara att jag hade klarat att ta i mer". Men sen visade det sig att musikprogrammet hade hoppat över sista låten. Alla hade reagerat på att det verkade konstigt.  


På jobbet har det gått bra idag. Inget direkt som har retat mig. Har fått sov inatt så det kanske var därför. A sov hela natten, vi gick och lade oss tidigt och det var underbart.


Det känns faktiskt som om våren är på väg (peppar, peppar). Plusgrader lång ner på småtimmarna och regn. Det bådar gott i alla fall.


Imorgon blir det en lugn förmiddag. Jobb på kvällen. Det rullar på....


So long!! 

 
 
Bea

Bea

23 februari 2012 10:40

Men visst är våren på väg. Mina tulpaner har börjat titta upp, (väldigt tidigt faktiskt), och snödropparna mellan vårt och grannens hus är utslagna. Så visst är våren på väg, om inte den redan är här, egentligen. Fast....det kan ju naturligtvis bli bakslag ännu.

http://beatricer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie - 2 mars 2012 11:27

Detta blir mitt sista inlägg.   Då en del personer har tagit ill vid sig av mina inlägg, och för att undvika detta i fortsättningen, så väljer jag nu att sluta blogga. De gamla inläggen får dock ligga kvar för jag står för hur jag kände just då. ...

Av Emmelie - 29 februari 2012 21:10

Då var det bestämt. Mellan den 23 april och 1 maj har jag semester. Åh, vad jag längtar. Det ska bli såååå skönt. Och jag vet att jag kommer att ta vara på dagarna eftersom jag nu har en son som håller mig igång. Inget latande här inte.      Idag...

Av Emmelie - 28 februari 2012 21:03

Åh, vad det har varit härligt att vara ledig idag. Idag har jag mått riktigt bra. I måndags var jag lika grinig som jag har varit den senaste veckan. Kändes som om allt bara var piss. Allt gick emot mig och vad jag än gjorde så blev det inte bra. Men...

Av Emmelie - 26 februari 2012 19:33

Idag har det inte varit min dag. Det började väl ok. Sonen vaknade kl 7, men hade jag haft lite is i magen så hade vi kanske inte behövs gå upp förrän kl 8. När jag kom in till sonen så låg han och "vilade" i sängen och verkade inte ha bråttom upp. ...

Av Emmelie - 25 februari 2012 13:08

Vet inte om tosdagen blev så lugn. A vaknade kl fyra igen och det blev ett par timmar i hans soffa. När jag skulle smyga in till mig igen vid halv sju så stod katten utanför och skrek. Så det gick inte så bra. Jag var förstörd hela tosdagen. Kanal 5 ...

Ovido - Quiz & Flashcards