empal

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Emmelie - 4 februari 2012 12:32

Brrr, vad kallt det är. Igr tog A och jag mig en promenad ner till stan. Där träffade vi Bea och hennes yngsta son Vicktor. Underbart att se henne. Vi gick till en kockskola pch åt lunch, jättegott. Sedan gick vi till en café och åt efterrätt...  Gick en tur till lekparken så att A fick springa av sig lite. Sedan en tur i gallerian och när vi kom ut därifrån så somnade A som om jag hade tryckt på en knapp. Lite mer promenad och sen skillde Bea och jag oss åt. Jag gick till jobbet och handlade. Men vi gick inte hem. Jag ringde ner sambon.  


Kvällen blev lugn. Vi gick och lade oss redan kl halv tio. Då vi alla tre är förkylda kände vi att sömn var det vi verkligen behövde. Och det var nog tur att vi lade oss vid den tiden. Kl tolv vaknade A och gick fick gå in till honom. Efter att ha suttit med honom i två timmar insåg jag att jag kommer aldrig att somna om inne hos honom. Som tur accepterade han han läggas ner i sängen igen. Vet ju att han tycker det är skönt att sova hos mig när han är förkyld. Sen sov han till halv åtta. Helt ok.


Idag har vi inte gjort mycket. Den enda som verkar ha någon energi är sonen. Menhan och jag tog oss i alla fall ut till lekparken. Var ju tvungen att prova mina nya termobyxor. Åkte lite pulka och lite rutschkana och så gungade vi lite. Var kanske ute i ca 15 minuter, men det var tillräckligt idag.


Nu ligger sonen och sover. Sambon har bänkat sig framför tv:n i gillestugan och jag sitter i vardagsrummet. Ska verkligen njuta nu av lite lugn och ro.


Ikväll blir det Melodifestivalen!!! Det du Bea!!!  


So long!!   

Ovido - Quiz & Flashcards