empal

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Game over!!

Av Emmelie - 2 mars 2012 11:27

Detta blir mitt sista inlägg.


Då en del personer har tagit ill vid sig av mina inlägg, och för att undvika detta i fortsättningen, så väljer jag nu att sluta blogga. De gamla inläggen får dock ligga kvar för jag står för hur jag kände just då.


Tråkigt bara att man inte kan få ha sina åsikter utan att det ska tas illa upp av folk.


Så för alltid: So long!!!!

 
 
Bea

Bea

2 mars 2012 17:23

Men nej sluta inte....
Vad är det för ena som inte tål att höra/läsa om hur du kände just då. För allvarligare än så är det ju oftast inte.
Jag vet hur du känner...
jag valde ju dock att ta bort det inlägget som störde "någon", vilket jag förvisso ångrar.
Men herregud!! Du får inte sluta blogga....förbannade människor som inte tål att läsa den mest uppriktiga person jag känner.
Inte får/kan man ta illa vid sig av sådant. Dessutom har du ju aldrig nämnt några namn....Det har du ju alltid varit noga med.
Men snälla...
Men samtidigt...jag förstår...jag respekterar ditt beslut....
men NEEEEJ!!!
Vad och vem ska jag nu följa och läsa????
Kram till dig

http://beatricer.bloggplatsen.se

Emmelie

2 mars 2012 19:15

Jo, jag känner att jag måste. Funderade på att bara börja med lösenord. Men fan, nej, jag orkar inte. Jag har skrivit så pass mycket att tar jag bort det så står det inte mycket kvar.

Det väl bara att inse, nån vidare yttrandefrihet har vi inte.

Om du vill ha en annan blogg att följa så kan jag tipsa om Sandra (tror att jag har en länk till den).

Vi får hålla oss uppdaterade om våra liv på andra sätt.

Kram

 
Bea

Bea

2 mars 2012 21:14

Jag respekterar och förstår ditt beslut fullständigt.
Jag kan hålla med om att det är trist att man inte får ha egna åsikter utan att det ska tas illa upp.
Jag funderade också på lösen, men tänkte också nej.
Att du och jag kommer hålla oss uppdaterade om varandra är ju rätt uppenbart...kanske till och med mera, nu då ;)Jag menar, det är ju inte direkt våra bloggar som håller oss ihop.
Jag kommer att finnas kvar ett tag till, vad jag vet nu.
Men som jag sagt tidigare, så har jag ju också varit med om att folk tyckt att jag inte ska skriva ditten eller datten, Som om andra har med att göra VAD jag skiver i MIN blogg.
Men jag var ju dum nog att radera DET inlägget, tyvärr kan jag känna så här i efterhand.
Som saggt, du gör det som känns rätt för dig, och skulle det vara så att du känner för att blogga igen, någon gång, så finns det ju en uppsjö av bloggsidor att välja på.
Kram och all respekt och kärlek till dig.

http://beatricer.bloggplatsen.se

Emmelie

2 mars 2012 21:27

Kan inte annat än att hålla med dig.

Jag är så glad att jag har dig som vän. För dig kan jag berätta ALLT.

Kramar i massor till dig!

 
Bea

Bea

3 mars 2012 21:22

Kan bara säga det samma till dig vännen.
Kram <3 <3 <3

http://beatricer.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jeanette

6 mars 2012 15:57

HEj!

Men vad tråkigt.... är en blogg är väl lite för att man ska kunna skriva av sig vad man tycker och känner :o)
Synd att inte alla tål det, men de behöver ju inte läsa din blogg om de störs sig av den.

Tycker ändå att det är synd.... jag har ju lite koll på dig via din blogg.... men nu då.... hihi....

Dax för en fika snart!
Kramar i massor

 
Bea

Bea

7 mars 2012 08:11

Håller med Jeanette. Bloggen är ju lite till för att skriva av sig på.
Men jag respekterar som sagt ditt beslut....men visst är det synd.
:)

http://beatricer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie - 29 februari 2012 21:10

Då var det bestämt. Mellan den 23 april och 1 maj har jag semester. Åh, vad jag längtar. Det ska bli såååå skönt. Och jag vet att jag kommer att ta vara på dagarna eftersom jag nu har en son som håller mig igång. Inget latande här inte.      Idag...

Av Emmelie - 28 februari 2012 21:03

Åh, vad det har varit härligt att vara ledig idag. Idag har jag mått riktigt bra. I måndags var jag lika grinig som jag har varit den senaste veckan. Kändes som om allt bara var piss. Allt gick emot mig och vad jag än gjorde så blev det inte bra. Men...

Av Emmelie - 26 februari 2012 19:33

Idag har det inte varit min dag. Det började väl ok. Sonen vaknade kl 7, men hade jag haft lite is i magen så hade vi kanske inte behövs gå upp förrän kl 8. När jag kom in till sonen så låg han och "vilade" i sängen och verkade inte ha bråttom upp. ...

Av Emmelie - 25 februari 2012 13:08

Vet inte om tosdagen blev så lugn. A vaknade kl fyra igen och det blev ett par timmar i hans soffa. När jag skulle smyga in till mig igen vid halv sju så stod katten utanför och skrek. Så det gick inte så bra. Jag var förstörd hela tosdagen. Kanal 5 ...

Av Emmelie - 22 februari 2012 20:43

Guuuud, vad skönt det var med lite träning idag. Kömpade på, klarade inte hela passet, men är nöjd med det jag klarade. Det kändes dock som om passet tog slut alldeles för fort. Men täntke att "ja, ja, det betyder väl bara att jag hade klarat att ta ...

Ovido - Quiz & Flashcards