empal

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Emmelie - 8 februari 2012 20:03

Idag har jag jobbat. Helt underbart!! Skönt att träffa lite folk, att få röra på sig. Sen kan man ju ha lite andra meningar om en del kunder. Men de är ju ändå anledningen till att jag har ett jobb.   


A har varit på dagis idag. Det gick jättebra. Var lite nervös att det var för tidigt. Men det var det inte. Han hade varit precis som vanligt. Han har dock en väldig hosta kvar. Men jag tror att den låter värre än vad den är då medicinen har börjat verka. Skönt att han är piggare i alla fall.


Äntligen fick jag träna idag. Ett Spinning medel-pass blev det. Då jag itne hade träningsvärk från cirkelfysen (eftersom det inte blev någon) gick spinningen betydligt bättre. Fixade inte hela passet, men betydligt mer än tidigare. Men jag kommer inte sluta träna cirkelfys bara för det. Det är bara att kämpa på.


I morgon blir det en lugn förmiddag och sen stägning på jobbet. Även på fredag blir det stängning. Det är den värsta helgen denna helg. Stängning fredag, öppning lördag och 11-18 på söndag. Men men, bara att ta sig igenom.


So long!! 

Ovido - Quiz & Flashcards