empal

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Emmelie - 17 februari 2012 22:01

Trodde aldrig dagen skulle ta slut idag. Det började bra. Men efter varje rast så blev jag vara surare och surare. Ibland fattar jag inte hur kunderna tänker. Åh, det finns så många exempel. T.ex om du ska köpa frimärken, tar du en kölapp till Posten eller till Övrigt? VARFÖR tar man en lapp till Övrigt?? Det retar jag mig på. Tro fan att den kön blir så lång. Ja jag vet, det är inte hela världen. Men när det sker för trehundraelfte gången så blir man irriterad. Och när man sitter i kassan. Kunden vill inte ha kö, därför ska man jobba snabbt. När de ska dra sina kort är man för snabb och när man är klar och börjar med nästa kund så är det så stressande. Tydligen är inget man gör rätt, beroende på var i kassan kunden är.... Och vem är det som säger att stamkunder får bete sig hur dem vill?? Dem om några borde väl veta hur saker och ting fungerar.


Nä, nu släpper jag det där. Det är HELG. Är äntligen ledig. Sist jag hade ledig helg så låg vi ju sjuka. Imorgon blir det pulkaåkning med sonen. Eventuellt följer Bea med en del av familjen med. Kommer att bli kul. Sen på kvällen så bär det av till ett par andra kompisar. Ska äta lite mat och sen blir det melodifestivalen. På söndag ska vi bjuda svärfamiljen på middag.


Så ser det ut, så får det bli.....


So long!!!

Ovido - Quiz & Flashcards