empal

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Emmelie - 1 februari 2012 19:58

Nu så. Då var man tillbaka på banan. Har grym träningsvärk efter cirkelfysen i måndags och för en timme sen så kom jag hem från spinningen. Underbart! Klarar dock inte hela passet än, men det kommer väl. Fick inviga mina nya skor. Det var annorlunda men helt OK.


Igår tog A och jag en promenad till sambons jobb. Där hämtade vi bilen och tog den ner till stan. Vi tog oss till Öppna Förskolan. Det var såå trevligt. Jag har saknat det verkligen. Där träffade vi Sandra och Elias. Det var roligt. Efter ÖF tog Sandra och jag oss en tur förbi H&M och sedan Försäkringskassan. Lunch åt A och jag tillsammans med en kompis. Det blev pyttipanna på bowlinghallen. Det är smidigt, A och jag kan lätt dela på en portion. Efter sonens tupplur så åkte vi till Karlsson och handlade ett par täckbyxor. Nu är jag redo för alla turer i backen...  


Idag har jag jobbat. Helt ok dag. Man har väl alltid lite kunder som irriterar än, men det är bara att skaka av sig. Fick "en klapp på axeln" av chefen idag när hon stod och pratade med en kontaktman från Svenska Spel. Det kändes jättebra.


Imorgon blir det en lugn förmiddag. Börjar kl 15 och jobbar stängning. Sen är jag ledig. Heeela helgen. Underbart!!!


So long!!  

Ovido - Quiz & Flashcards