empal

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Emmelie - 5 februari 2012 21:13

Ingen rolig helg inte. Alla tre har varit ordentligt förkylda. Idag har sonen haft feber av och till så imorgon blir det till att vabba. Tycker det är skitjobbigt. Det känns som om jag sviker mina arbetskamrater och att jag lurar dem. Jag kan ju aldrig bevisa för dem att sonen är sjuk. De kan ju bara lita på mitt ord. Men då jag vet andra familjer som har utnyttjat detta så känns det som om jag inte heller är trovärdig. Men nu börjar jag verkligen bli trött på att sonen aldrig blir riktigt bra. Och han har ju feber, vilket innebär att han inte får gå till förskolan.


Första deltävlingen i Melodifestivalen gick ju av stapeln igår. Blev glatt överraskad av de första låtarna. Det var först när Afro Dite sjöng som jag blev besviken. Och jag måste säga att slutresultet förvånade mig. Flink och Loreen till finalen. Det här kan bli intressant. Kommer att följa deltävlingarna ordentligt nu. Dock så missar jag en pga att jag jobbar. Men men, jag överlever nog.


Imorgon blir det ingen träning. Det fanns inget pass att boka. Jag undrar varför??? Kanske behöver de lokalen för att ta ut nya spinningledare, som de ska göra imorgon. Funderade på om jag skulle göra lite träning hemma istället. Jag har ju två hantlar och jag kan de flesta stationerna. Jag tänker att om jag kör 15 repetioner (stavning?) av varje station och så tre "varv". Det borde fungera. I så fall skulle jag kunna få in ett pass till i veckan.   Kanon!!!


So long!!  

Ovido - Quiz & Flashcards