empal

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Emmelie - 15 februari 2012 21:36

Det blev ingen träning idag. Jag åkte ner och checkade in. Och när jag står och tar på mig spinningskorna så hör jag att det inte är Medel med Hanna, utan Intensiv med Nadan. Och nej tack. Det fixar jag verkligen inte. Klara ju inte Hannas pass än. Så det fick avboka, och de var så snälla så att jag fick ingen prick trots att jag avbokade för sent.


Så istället åkte jag hem. Bakade muffins med A och umgicks sedan med honom. All tid tillsammans med sonen ska man ta vara på.


Sambon har varit hemma från jobbet i tre dagar. Det har varit ganska skönt att ha honom hemma. Känna sig lite som en familj. Igår var vi på vårt första utvecklingssamtal på dagis. Det fanns inte så mycket att tala om. Det är inga problem på dagis. Han äter när de andra äter, han sover när de andra sover och han leker bra både själv och tillsammans med andra. Och jag är sååå stolt över han. Jag vet att det kan låta som om att jag skryter. Men jag har haft det väldigt lätt med den ungen. Men börjar fundera på hur nästa unge kommer att bli. Han har dock kommit in i ett stadie där han ska kasta allt och slåss. Men han verkar bara göra det hemma, inte på dagis. Men det är bara att tjata "nej". Fick dock tips av förskoleläraren hur dem säger "nej". De korsar pekfingrarna och säger "stop". Och det fungerar faktiskt.


Nu jobbar jag två dagar till och sen blir det helg. Har lite planer på kvällarna och jag hoppas att vi hittar på något att göra på dagarna. Funderar på att åka lite pulka bland annat.


Ska kolla slutet på Fuskbyggarna nu. Medans jag äter lite onyttigt. Det blev ju ändå ingen träning   


So long!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards