empal

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Emmelie - 14 januari 2012 22:29

Då var lördagen över. Skönt!! A vaknade kl 6 i morse och var inte nöjd med tillvaron. Gick upp ochförsökte få honom att somna om innan min väckarklocka gick på kl 6,30. Det gick inte. Bytte blöja och upptäckte då att pyjamasen var jättevåt. Aha, han hade kissat ner sig. Tog av han pyjamasen och sedan satte sig sambon med honom en stund. Och A somnade om. Sen sov han till strax innan nio. Det var bra.


På jobbet var det mycket att göra som vanligt på lördagar. Men jag tycker ändå att det inte var riktigt samma tryck som det brukar. Men vi hade och göra. Efter jobbet så mötte A och sambon upp mig utanför och åkte med mig hem.


Något som har retat mig hela dagen är, att på jobbet har flera sagt att jag fick in en PowerPlay-ndel i början av veckan. Men inga av de andelar jag har hemma är det vinst på. Och jag köper alltid en andel om jag själv har tippat. Måste kolla det på jobbet imorgon.


Imorgon blir det jobb igen. 11-18. Grymt tråkig tid. Men det ju pengar och det är alltid bra att ha.


So long!!!

Ovido - Quiz & Flashcards