empal

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Emmelie - 1 januari 2012 19:46

Då var det ett nytt år. 2012 har börjat och jag startade året med att jobba. Trodde att det skulle bli lugnt idag, men tji vad jag bedrog mig. Fullt ös hela tiden. Kunde i för sig bero på att största konkurrenten hade stängt. Men det gjorde absolut ingenting. Då gick ju inte dan så långsamt.


Efter jobbet så åt vi tacos och sen gick vi över till grannarna. Fikade lite och barnen fick leka av sig. Wilma hade fått en stor rutschkana av föräldrarna i julklapp. Den fattade A tycker för. Upp för stegen och ner för kanan, utan hjälp. Han är inte rädd för något den ungen....  


Igår blev kvällen bättre än förväntad. Med sew ungar var det full fart hela kvällen. A somnade kvart i nio efter lite välling. Aen sov han till halv tolv. Då fick han komma upp eftersom det inte gick att få honom att somna om. Vi halv två var vi hemma och då blev det sängen direkt. Men det tog nog någon halvtimme innan han somnade. Själv sov jag nog bara 4-4,5 timme. Men jag känner inte av det än. Är lika trött som jag brukar vara när jag har jobbat söndagar.  


Imorgon är det en ny vecka. Någorlunda normal. Bara fredagen som är annorlunda eftersom sambon är ledig då. Jag jobbar däremot. Sen ska det bli skönt att komma in i vardagsrutinerna igen.


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards