empal

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Emmelie - 17 januari 2012 19:30

Och som vanligt är det en hel del som ska fixas då. Natten var så där. A vaknade mitt i natten och bara skrek. Trodde att det var en mardrom och att jag snart skulle få somna om. Men tji vad jag bedrog mig. Kl 5, efter att ha sovit en stund med A i knät i hans soffa, så fick jag lägga mig i min egen säng. Trodde sen att jag skulle få sova lite längre idag, men nej, kl 7,30 var A vaken igen. Kom på sen att det var ju klart, han hade ju sovit hela natten, inte jag. Var grymt stel i hela kroppen när jag gick upp.


Efter frukost så gick A och jag till sambons jobb och hämtade bilen. Till Maxi bar det och veckohandlingen avklarades. Sen var det bara hem, äta och så fick A gå och lägga sig. Eftermiddagen tillbringade vi nere på stan. Det blev en tröja, en skjorta och tre mjukisbyxor till A. Köpte stl 92 nu. Insåg att stl 86 bara är till 18 mån och det är han ju i slutet av feb. Lika bra att ta nästa storlek då tyckte jag.


Så om man ska sammanfatta dagens träning: 30 minuters promenad och så lite stadspromenering. Och så det onyttiga: två pinnglassar, en ballerina-cookie och två pigalle. Inte den nyttigaste dagen, men har tyvärr lätt för att äta dåligt när jag är ledig.


Imorgon blir det jobb på förmiddagen och på kvällen personalmöte. Det ska bli intressant.


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards