empal

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Emmelie - 16 januari 2012 22:03

Dagens träning: cykel till jobbet (dock bara nerförsbacke, men lite motion gav det nog ändå), 1 timmes cirkelfys och sedan cykel hem (endast uppförsbacke).


Dagens onyttiga: 1/8 semla, 3 rutor mjökchoklad och 3 st nappar.


Dags för skärpning. Tänker skriva ner alla mina onyttigheter och all min motion. Se om jag kan få någon rätsida på allt detta.


Idag tog jag modet att åka ner till apoteket med A utan att ha vagnen med mig. Vi cyklade. Det innebar att jag var tvungen att ha honom lös inne på apoteket (låter som om det vore en hund  ). Det gick förvånansvärt bra. Han gick omkring därinne. Jag höll honom i luvan och följe tätt efter. Efter apoteket gick vi till dagis. A fick gå lite själv och det var inte lätt att hålla koll på honom, så att han inte gick ner til änderna i ån, och på cykeln. Men vi tog oss till dagis.


Jobbet blev det sen. Gick ganska smärtfritt idag. Men det märks att fokl inte har några pengar. Gud, vad lugnt det har varit. Efter jobbet blev det ett pass på Friskis & Svettis. Cirkelfys. Helt underbart. Det gick hur bra som helst idag. Antingen var jag rikgit taggad eller så var det ett lätt pass idag. Hur som helst kändes det lika skönt som vanligt efteråt. När jag kom hem blev det en knäckemacka med skicka och keso och lite vaniljkesella med frysta bär. Känner mig super duktig...  


Nu kallar sängen. Imorgon blir det shopping och kanske en tur förbi ÖF.


So long!!    

Ovido - Quiz & Flashcards