empal

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Emmelie - 4 januari 2012 19:26

Är sååå grymt trött. Inatt fick jag bara sova 3 timmar. När vi hade gått och lagt oss så vaknade A. Han hostade som han ofta gör på nätterna nu för tiden. Inget som jaglägger någon större vikt på (missförstå mig rätt). Men i natt vaknade han och grät ordentligt. Tror att det var mardrömmar. För trots att jag satt med honom så kunde han helt plötsligt börja gråta. Vid tre hade han äntligen somnat så pass djupt att jag kunde lägga ner honom i hans säng och jag kunde smita in till min egen. Kl 6 ringde sedan väckarklockan. Härligt!!   


Idag har det varit otroligt trögt på jobbet. Men det är nog bara att vänja sig. Hela januari brukar vara trögt. Som tur är så behöver ju folk mat, så kunder det kommer vi att ha.


Vad det har blåst idag.  Tänkte att jag och A skulle gå alternativt cykla till förskolan/jobbet idag. Men när jag gick ut och hämtade tidningen så märkte jag hur hårt det blåste. Sambon fick åka till jobbet och efter en timme komma hem och hämta oss. Sen skjutsade vi ner han till jobbet. Sååå skönt att ha bilen idag. Imorgon blir det cykel oavsett väder.


Hade tänkt komma igång med träningen idag efter juluppehållet. Men först så var passet fullt och sen bokade sambon in en spelkväll med en kompis, så det var ingen idé att anstränga sig för att få en plats. Så nu får säsongspremiären vänta tills på måndag. Ska boka en plats på cirkelfysen så fort platserna släpps nu vid åtta.     


So long!!

Ovido - Quiz & Flashcards