empal

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Emmelie - 27 augusti 2011 21:46

Slutet på veckan har varit ganska händelserik. I torsdags blev A 1 år.    Min underbara lille son som inte är sååå liten längre..... Firade honom på eftermiddagen med farmor, farfar, faster och kusin. Lite senare kom även ett par kompisar till oss. Hann även måla klart vårt staket innan gästerna kom, efter att sambon och sonen hade tagit en promenad på morgonen förbi färgaffären.


Igår var vi en sväng på tippen med massa bråte från garaget. Och sen jobbade jag stängning. Idag har jobbade jag 8-15 och sedan var det bara hem, slänga sig i duschen, packa skötväska, klä på sonen, slå in presenter och så iväg på 30-års fest.


Nu sitter jag ensam hemma. Sonen sover, sambon är kvar på festen. Jag hoppas bara att han tar det lugnt ikväll. Vi ska på dop kl 11 imorgon hos samma familj.    Men, jag kan inte ta ansvar för honom. Det räcker att jag har sonen att ta hand om. Efter dopet imorgon blir det ett jobbpass, 16-stängning.


Nästa vecka blir det bvc-besök, träning, ÖF och en massa jobb. Härligt!!   

Ovido - Quiz & Flashcards