empal

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Emmelie - 21 augusti 2011 13:30

...och här sitter jag. Men så blir det ibland. Har inte sååå dåligt samvete för det. Har varit ute på en två timmar lång promenad på förmiddagen. Var ju tvungen att testa mina nya skor. Var på TeamSportia igår för att kolla vad ett par "EasyTone"-skor ("forma röven"-skor som vi kallar dem   ) kostar. Hade planer på att köpa sådana lie senare i höst. Det visade sig att de var nedsatta med 250 kr just nu. Så jag köpte dem. En punkt på höstens to-do-lista avbockad. Så idag blev det en testrunda. Åh gud, så sköna det var. Fick dock lite ont i hela foten efter ett tag, med det gick över. Kände inget i varken rumpa eller ben, men det kanske kommer imorgon.   


Barnpassningen gick galant igår. Var aldrig orolig. Men det kändes lustigt att gå på stan utan A. Men fick en hel del uträttat. Födelsedagspresent och kläder till A, klocka och skor till mig och så en doppresent.


Nä, nu ska jag lägga mig ner och läsa en stund. Passa på att vila när man kan. Skulle behöva städa. Men samtidigt behöver sambon något att göra i veckan....   

Ovido - Quiz & Flashcards