empal

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Emmelie - 23 augusti 2011 20:10

Då så, då var man inne på andra jobbarveckan. Känns helt OK. Men vardagen har inte infunnit sig än. Det gör den nog inte förrän sambo ngår tillbaka till jobbet också och A börjar på dagis.


Idag har jag gjort en massa. Först var jag och A och handlade. Fick springa genom butiken eftersom jag kom iväg 1 timme senare än planerat. Hem, lämnade kassarna så att sambon fick plocka in varorna och sen ner på stan. Gick till Öppna Förskolan och träffade underbara Bea och hennes son Vicktor. Efter en lite sångstund så åt vi lunch med vår kompis Erica. När Bea sedan satt på bussen hem så åkte jag hem till mitt, la sonen och målade vårt fina staket som sambon blev klar med idag. Dock tog färgen slut så jag kunde inte måla klart. Får köpa mer färg i morgon. Passade på att skaffa träningskort på Friskis & Svettis idag. Jobbet betalar   . Så blir det till och träna. Går jag inte minst 15 gånger innan årsskiftet får jag betala kortet själv och det vill jag verkligen inte. Sätter igång nästa vecka med antingen Ki jympa eller spinning. Har inte riktigt bestämt mig än.....


Nu ska jag gotta mig i glass och singoalla. Bäst att passa på, nästa vecka är det nya tider....  

Ovido - Quiz & Flashcards