empal

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Emmelie - 8 augusti 2011 12:18

Ja, nu är det nära. 6 dagar kvar.... Är lite nervös, men det ska bli så himla roligt. Har verkligen saknat jobbet. Ska bli så skönt att inte bara vara mamma, som så många säger. Jag är nervös, spänd, förväntansfull och samtidigt rädd. Rädd för att jag målar upp en större bild av det hela än vad det egentligen är. Ja ja, den som lever får se.


I helgen har det varit mycket bilåkande. I fredags var vi ju i Kosta. I lördags blev det en tur till Virserums marknad. det var väl så där. Har man gått en länga så har man liksom sett allt. Varmt var det i alla fall.    Hämtade mitt schema på vägen hem sen. Åh, äntligen kan jag börja planera lite igen. Och igår blev det en spontan resa till A6. Sambon hade tittade ut en kompressor han ville köpa. Typiskt nog så var de slut och kampanjen tog slut samma dag. Men schyssta som de var så fick han beställa en för det priset. Tråkigt bara att vi nu måste åka ytterligare en gång till Jönköping för att hämta maskinen.


Annars mår jag mycket bättre. Halsen smärtar en del ibland. Men inget som inte Ipren råder bot på. Imorgon blir det ett besök hos diabetessköterskan och sen hoppas jag att vi kommer iväg på lite camping. F*n, suttit hemma tre av fyra semesterveckor. Hur roligt är det???

Ovido - Quiz & Flashcards