empal

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Emmelie - 27 februari 2009 07:38

Japp, sista dagen i lägenheten. Sista natten som kommer i lägenheten. Iiiihhh... fan, jag är riktigt uppspelt. Det är inte mycket som kan reta mig just nu. Kände det redan igår. Brukar ha skittråkigt när jag jobbar torsdagar pga av den konstiga tiden (16-20.30). Men igår gick det jättefort och det var liksom aldrig några problem.


Sambon och hans kompis körde en massa kartonger igår. Det var jätteskönt. Nu börjar man se att det faktiskt är packat det mesta. Men i eftermiddag packar vi verkligen det sista. Allt som vi inte behöver på morgonen i morgon ska ner i kartonger.


Det låter jättelöjligt, men när sambon var med sina kompis i huset igår (det var första gången de såg huset innefrån) så blev de imponerade och tyckte att det såg jättefint ut. Och det löjliga är att det kännes jättebra. Precis som om de var tvugna att godkänna huset för att vi skulle kunna flytta in. Nu är det ju inte så. Sambon och jag älskar ju huset och vet att vi kommer att trivas. Men det känns ändå bra att andra tycker om det med.


Nähä. Måste göra mig iordning nu och åka och jobba. Slutar kl 3 och då är det bara hem och packa och köra kartonger. Denna helg blir rörig, det känner jag på mig.

  

Ovido - Quiz & Flashcards