empal

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Emmelie - 23 februari 2009 20:20

Jaha, då var ytterligare två utsedda till finalen i globen. Denna gången blev det EMD och Molly Sandén. Mollys låt var jättebra. EMD var bra med. Det var många bra denna delfinal. Jag gillade dock inte Sofia med den grekiska låten. Jag tycker inte att den hör hemma i svenska melodifestivalen. Men jag kan förstå att hon blev vald av den internationella juryn.


Nu börjar nedräkningen tills vi flyttar. Åh, jag börjar bli riktigt nervös. Mötte säljarna på jobbet idag och det är jättejobbigt. De är ju så ledsna över att behöva lämna huset.Och så är vi så glada över att då komma in i huset. Nej, usch, det känns hemskt.


Har som sagt jobbat idag och är alldeles mör i benen. Jag har fått stå hela dagen och suttit i kassan i typ 20 min. Det ska egentligen inte vara så. Men samtidigt har det inte gjort så mycket. Men det får ju inte vara så varje dag. Imorgon är jag ledig, så det blir att packa det absolut sista då tror jag.  

Ovido - Quiz & Flashcards