empal

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Emmelie - 15 februari 2009 11:36

Hua... Jag och sambon var riktigt nervösa där ett tag. Vi hade kollat lite odds och om man satsade 10 kr på att H.E.A.T och Cookies n Beans skulle gå till Globen så kunde man vinna 9990 kr. Båda banden gick ju till andra omröstningen, innan duellerna, och då blev vi riktigt nervösa. Men sen föll ju Cookies n Beans ur till duellerna och då kändes det bättre. =)


Jag tycker allt som allt att det var en ganska bra delfinal. Många av bidragen lät likadana. Det är ju så tråkigt. Men jag gillade Markoolios låt. Den var så söt =) Nej, resultaten blev ganska bra igår. Det är bara H.E.A.T jag retar mig på, att de slog Amy.


Jobbade igår. Det gick ganska bra. Inta allt för mycket stök, lite irritation bara. Efter jobbet var sambon och jag i huset och kollade lite på möbler som säljarna inte ville ha. Det var faktiskt inte så mycket som fanns att titta på. Men en del saker tog vi faktiskt. Åh, jag vill flytta in nu. =) Men nu är det inte långt kvar. Vad som slog mig när vi var i huset igår, är att jag minns det mycket mindre. Nu slog det mig hur stort det var. Det är ju som ett slott. Det kommer att kännas jättekonstigt nu när vi bara är två stycken. Man får väl se till att barnen dimper ner snart så man kan fylla rummen ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards