empal

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Emmelie - 1 februari 2009 20:16

Hihi... jag jobbar tillsammans med en tjej som går frisörutbildningen på gymnasiet. Jag är inte säker på varför, men några av hennes kompisar kom på att de skulle blondera den här tjejen. Det blev inte så lyckat... Hon blev gråhårig.  =) Hon är jättesöt i det.. Det är nästan lite ironiskt. Hon är inte ens 18. Synd att jag inte hade en bild. =)


Har jobbat i helgen och det är alltid lika surt. Långtråkigt. Visst finns det att göra, men ibland blir det lite för långa dötidsperioder. Men det är skönt att det är gjort, för nu kan jag se fram emot en ledig helg nästa vecka.


1 februari.... det innebär att det är sista månaden nu som jag och sambon bor i lägenheten. Åh, jag längtar så tills vi flyttar. Vi hoppas lite att säljarna flyttade ut nu i helgen, men det känns som om den chansen är rätt så liten. Men man kan ju alltid hoppas. Just nu känns det lite jobbigt att bo med en massa lådor överallt. Jag har ingen lust att städa över huvud taget och jag vet inte när blommorna fick vatten sist. Men jag har liksom ingen lust nu när man inte kan få det riktigt fint ändå. När man tänker på blommorna så kan man nästan förstå att min svärmor erbjöd sig att hjälpa mig med trädgården sen. =) Det kanske verkligen behövs.


Ovido - Quiz & Flashcards