empal

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Vad folk!!

Av Emmelie - 20 december 2011 19:39

Jaha, då var det bara två dagar kvar. Veckans första två dagar har varit intensiva. Timmarna går verkligen fort när man har att göra. Tyckte att det var massor att göra igår, men enligt siffrorna så tappade vi i försäljningen igår. Men men, det tar vi nog igen senare i veckan. Idag har det varit full rulle. Brukar ju inte jobba tisdagar och hade i för sig inget att jämföra med. Men en kollega sa att sååå mycket brukar det inte vara. Härligt!!


Trodde att jag skulle vara helt borta idag. A vaknade kl halv två inatt och ville inte somna om. Efter 3,5 timmes brottning fick jag honom äntligen att somna om. Jag fick sova i ytterligare ett par timmar. Var helt död när jag vaknade sen. Promenerade ner till dagis och sen till jobbet. Efter jobbet handlade jag och blev sedan upplockad av sambon som hade varit och hämtat A på dagis. Så skulle det vara varje dag. Gud, vad härligt. Man kände sig verkligen som en familj.


Imorgon blir det en kort dag. Efter jobbet ska jag till frisören med A. Han måste bli klippt i nacken, fin till jul liksom,  och tänkte att jag skulle gå och se hur han sköter sig hos en frisör. Går till ett drop-in som bara klipper barn och män. Det går nog bra.    På kvällen blir det spinning. Sista passet detta året. Sen tar jag en vecka ledigt. Men 4 januari hoppar vi på det igen.


På torsdag skulle jag jobba stängning. Men jag bytte bort den idag. Nu ska jag jobba 9-16. Härligt. Vi hinner till svärföräldrarna och byta lite julklappar och sen kan jag packa i lugn och ro på kvälllen. Skönt!!


Nu ska jag försöka få över lite program från den gamla datorn till den nya.


So long!!


 
 
bea

bea

20 december 2011 20:19

Ha en underbar jul gumman. Du och din härliga lilla familj.
Kram

http://beatricer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie - 2 mars 2012 11:27

Detta blir mitt sista inlägg.   Då en del personer har tagit ill vid sig av mina inlägg, och för att undvika detta i fortsättningen, så väljer jag nu att sluta blogga. De gamla inläggen får dock ligga kvar för jag står för hur jag kände just då. ...

Av Emmelie - 29 februari 2012 21:10

Då var det bestämt. Mellan den 23 april och 1 maj har jag semester. Åh, vad jag längtar. Det ska bli såååå skönt. Och jag vet att jag kommer att ta vara på dagarna eftersom jag nu har en son som håller mig igång. Inget latande här inte.      Idag...

Av Emmelie - 28 februari 2012 21:03

Åh, vad det har varit härligt att vara ledig idag. Idag har jag mått riktigt bra. I måndags var jag lika grinig som jag har varit den senaste veckan. Kändes som om allt bara var piss. Allt gick emot mig och vad jag än gjorde så blev det inte bra. Men...

Av Emmelie - 26 februari 2012 19:33

Idag har det inte varit min dag. Det började väl ok. Sonen vaknade kl 7, men hade jag haft lite is i magen så hade vi kanske inte behövs gå upp förrän kl 8. När jag kom in till sonen så låg han och "vilade" i sängen och verkade inte ha bråttom upp. ...

Av Emmelie - 25 februari 2012 13:08

Vet inte om tosdagen blev så lugn. A vaknade kl fyra igen och det blev ett par timmar i hans soffa. När jag skulle smyga in till mig igen vid halv sju så stod katten utanför och skrek. Så det gick inte så bra. Jag var förstörd hela tosdagen. Kanal 5 ...

Ovido - Quiz & Flashcards