empal

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Emmelie - 15 december 2011 22:24

Jaha, då var det snart helg igen. Veckan har gått ganska fort faktiskt. I tisdags var det luciafirande hela dagen. Först på Öppna Förskolan och sedan på kvällen på sonens förskola. Och han var såå söt. Förstod nog inte så mycket av vad som hände. Men söt var han. På onsdagen försov vi oss. Vaknade tjugo i åtta. A börjar kl halv åtta och jag åtta. Härligt!! När jag väl kom till jobbet visade det sig att jag hade glömt plånboken. Ingen frukost och ingen lunch; detta skulle bli en kanon dag.... Kom sen på att plånboken förmodligen låg i A's väska på dagis. Så när jag hade lunch for jag till dagis, smet in utan att han såg mig och så tillbaka till jobbet. Det hade löst sig till slut. På kvällen blev det spinning. Var inte taggad för fem öre så det gick inte så jättebra. Men jag genomförde det i alla fall.


Vi köpte en ny dator igår med. Äntligen!! Efter att ha pratat om det i tre år fick vi äntligen tummen ur röven och köpte oss en. Så ny hoppas jag att det blir mer bloggande, nu när jag kan sitta i gillestugan och titta på tv samtidigt som jag bloggar.  


I helgen blir det jobb som gäller. Sambon ska hinna med ett julbord på lördag med. Imorgon kommer Sandra och Elias och hälsar på. Det ska bli kul.


Så, det var första bloggen från nya datorn. Härligt!!


So long!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards