empal

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Emmelie - 21 december 2011 21:52

En helt ok dag. Mycket att gör, men det är bara kul. Helt slut är man när man slutar, men det är skönt att känna att man har gjort något.


I natt sov A som vanligt igen. Undrar vad det var som störde honom natten innan. Ja ja, det går ju bara att spekulera. Vi var hos frisören idag. Han skötte sig jättebra så länge han fick sitta i mitt knä. Frisören klippte inte mycket. Jag blev nöjd, A är jättefin nu, men f*n vad dyrt det var. 160 kr. Nä, nästa gång kollar jag på något annat ställe. Eller klipper själv.  


Årets sista spinningpass har gjort. Gick väl så där. Kände att blodsockret inte låg så högt under passet. Och det gör att jag inte vågar ta ut mig helt. Måste ju klara av att köra hem sen. Mendet var ändå skönt att röra på sig lite.


Imorgon är det sista dagen på jobbet innan jul. Hoppas på en händelserik dag. Jag tror INTE att jag kommer bli besviken.  


So long!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards