empal

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Emmelie - 11 december 2011 14:28

Ja, här har det hänt en hel del. I torsdags hämta sambon sonen på dagis, men åkte direkt till farmor och lämnade honom där och så for han tillbaka till jobbet. När jag kom hem kl 10 så var de hemma och sonen sov. Jag och en arbetskamrat hade spelat två PowerPlay-andelar på jobbet. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och på facebook fick jag ett glädjande besked. Jag hade satt min andel. 10 st fick dela på 18 000 kr. F*n vad härligt.    


På fredagen så åkte jag och sonen hem till Bea och hela hennes familj. Alltid lika stojigt och härligt. Tack för ett par trevliga timmar Bea!! På kvällen blev det lite kalas hos svärföräldrarna. Det var trevligt. Hann svänga förbi jobbet och spela nya andelar till på lördagen.


Igår blev det julklappsshopping. Det blev även lite kläder till mig och sonen. Bl.a ett par snickarbyxor som jag har tänkt köpa länge, men kännt att jag inte har haft råd med. Med 1800 kr extra i plånboken kände jag att det var dags. På kvällen satt jag spänd framför hockeyn för att se hur det gick med våra andelar. Tyvärr satte ja ginte min andel, men det gjorde arbetskamraten. Ytterliggare 1500 kr i plånboken. Det ser ut att bli en fin månad det här!!    


Idag har vi varit på julbord. Jättemysigt. Lite stojigt bara med två barn som inte vill sitta still och är för små för att släppas lösa. Men mätt blev man i alla fall. Nu vilar vi lite innan jag ska iväg och träna kl 16. Idag blir det cirkelfys. Jippie!!!


Två veckor kvar till jul. Det kommer att gå undan. Har bara en dag ledig och det är på tisdag. Sen jobbar jag varje dag fram till den 23:e och då bär det av till Uppsala.

Ovido - Quiz & Flashcards