empal

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Emmelie - 26 november 2011 19:57

Har hunnit med en hel del idag faktiskt. A sov till åtta. Vid nio gick vi och väckte sambon. Klädde på mig och sonen och så gick vi ut. A tyckte dock inte att det var speciellt kul. Släppte in honom till sambon så var jag ute själv. Med lite musik i öronen gick höstningen riktigt bra. Hann hösta den största rabatten och jag känner att nu kan jag slappna av lite. Inget mer ute som måste göras.


Sen gick jag in, gav sonen lunch och satte sedan igång att bara Saffransbullar med vanilj. När de var klara skulle jag ha gjort pepparkakor, men jag hade inget bakplåtspapper. Hann dock adventspynta medan degen och bullarna jästa. Så nu är alla adventsljusstakar och julgardiner uppe. Rätt mysigt faktiskt. Sen kom grannarna över på lite nybakade bullar. Det var så trevligt. Barnen sprang omkring och lekte för fullt. Härligt när det är liv och rörelse.


Nu skulle jag egentligen se en film på TV3. Men eftersom jag missade början är jag inte så intresserad av att se resten av filmen. Har dessutom sett den förr....


Imorgon blir det en tur till svärföräldrarna, eventuellt julskyltning och sen en tur till Friskis och Svettis för ett cirkelfys-pass.


En härlig helg med andra ord!!


So long!! 

Ovido - Quiz & Flashcards