empal

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Emmelie - 3 november 2011 12:32

Usch, känner mig så splittrad. I går eftermiddag så släppte jag ut vår innekatt. Hade satt på henne ett halsband och öppnade dörren. Första gången var hon ute 40 min och så kom hon in igen. Sen ville hon genast gå ut igen och då släppte jag ut henne. Nu har jag inte sett henne sen kl 16 igår. Vaf fan har jag gjort!?!?!?!


Ok, ska försöka skriva om något annat med. Veckan har gått bra. A trivs fortfarande lika bra på förskolan. Lämnade honom till sovstunden i måndags och han hade somnat. Jätteskönt att det funkade. Igår hade han varit lite grinig så fröknarna trodde att han kanske började bli dålig. Men jag tror att det var för att det hade varit en lång dag. Onsdagar är ju hans längsta dagar. Igår var det spinning igen. Gick så där. Hanna var tillbaka som ledare och det var kul. Men jag fixade inte hela passet och det retar mig. Hoppas att det blir cirkelfys på söndag. På lördag blir det födelsedagsfirande för sambon. Få se om svärföräldrarna ska sitta barnvakt eller om jag kan få ledigt.


Nej, det blir en kortis idag. Känner inte riktigt för att sitta här....


So long!! 

Ovido - Quiz & Flashcards