empal

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Emmelie - 20 oktober 2011 13:35

Ytterligare två dagar avklarade på inskolningen. Igår var första gången som jag skulle lämna A ensam. Så när de satte sig till bords för att äta frukt så sa jag "hejdå" till A och gick ner och satte mig i personalrummet. Där satt jag sedan i ca 1 timme. När jag sen hämtade honom ute på gården så sa fröken att det hade gått jättebra. Och det var ju skönt! Idag var det ungefär samma visa, men denna gång tänkte jag gå en stund på stan. Sa "hejdå" när de satte sig för att äta frukt. Idag var han dock lite ledsen, han hade precis innan fått en stol på sig, så han var inte sååå glad. Men det gick över innan jag hann ut genom dörren. Var och öpte lite kläder till A och tog mig en fika innan det var dags att hämta honom. Det hade inte varit några problem idag heller. Han blir lite ledsen när de ska gå ut och fröken försvinner för att klä på sig. Men det går över så fort hon är tillbaka. Imorgon blir det frukost på förskolan. Och då skulle jag vara med tyckte fröken.


Sambon jobbade över igår så det blev ingen träning. Ska se om jag hinner gå på cirkelfysen på fredag istället. Hoppas hoppas!! I helgen blir det jobb och middag hos svärföräldrarna på lördagen. Härligt!!


So long!!

Ovido - Quiz & Flashcards