empal

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Dop

Av Emmelie - 1 oktober 2011 19:17

Klockan är kvart över sju en lördagskväll och jag skulle kunna gå och lägga mig nu. Jag är sååå hiiiimla trött. Idag har det varit en aktiv dag. Vaknade kl 7 som vanligt av att sonen började leva om i sin säng. Tänkte åka och bada med honom, men hittade inte min bikiniöverdel så det blev inget med det. Åkte istället iväg och köpte blommor och blomjord, Hittade jättecoola ljung på Växtkraft. De var färgade i alla möjliga färger. Funderade på att köpa röda, gula och blå (eftersom vi är DIFare)  , men det blev blå och lila istället. Var förbi jobbet och sen hem. Gav sonen lunch och sedan i säng med honom. Passade på att plantera mina ljung och sen ta det lite lugnt. På eftermiddagen var vi på dop. Mitt lilla fadderbarn Vicktor döptes. Han skötte sig jättebra. En liten ängel. Annat var det med min pojk. Skrek och levde. Sambon fick gå ut med honom.... Tack Bea för en underbart trevlig eftermiddag. Du hade gjort det sååå fint!   


Har äntligen fått besked om dagisplats nu. Hade fått ett brev från kommunen igår. Vi fick vårt förstaval. Inskolningen är om två veckor. Vilket innebär att jag måste ta föräldraledigt igen. Surt!! Men men, det är bara att acceptera. Hoppas inskolningen går fort bara. Tror dock inte att det kommer att vara några problem.


Nu har sambon kommit hem från att ha åkt skridskor i den nya ishallen!. Så nu blir det lördagsmys!!

Ovido - Quiz & Flashcards