empal

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Emmelie - 16 oktober 2011 19:41

Efter 8-9 veckors jobb är det åter dags att vara föräldrarledig. Imorgon börjar inskolning för A på dagis. Det ska bli så spännande. Men jag tror att det kommer att gå jättebra. Fotograferingen gick super. Han var jätteduktig. Nu gäller det bara att inte beställa för många bilder...   


Har jobbat hela helgen så det har inte hunnits med så mycket mer. I lördags fick sambon åka ner till jobbet en timme. Bara för att jag inte kan låta bli att svara i telefonen    Under tiden så var jag och A ute och rensade i garaget. Så fort jag öppnade porten så gjorde han "billjud". Så söt!!! Efter det blev det en sväng till tippen med gamla köksfönstret. Fortsatte sedan på baksidan med att plocka ihop utemöblerna och ställa in grillen under tak. Så nu ska bara rabatterna klippas ner så är vi redo för vintern sen.


Har tränat cirkelfys idag. Var verkligen inte sugen på det när jag var på jobbet, men efteråt kändes det underbart. Imorgon blir det spinning med jobbet och på onsdag blir det den vanliga spinningen. En härlig träningsvecka...   


Återkommer väl i veckan med rapporter om hur inskolningen går..   


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards