empal

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Emmelie - 11 oktober 2011 19:37

Då var helgen över och början på veckan har gått. Helgen var jättebra. Startade fredagen med att städa. Duschade och for sedan iväg till en kompis. Efter lite snack, fika och Wii-spelande så åkte jag hem och lade sonen. Passade på att laga middag när han ändå sov. Lika bra det. Det är så bökigt att laga mat när man är själv hemma och han är vaken. När han vaknade så åt vi, åkte och handlade och sen hämtade vi mamma på tågstationen i Nässjö. Att kolla på tågen var roligt. Varje gång det kom ett så sa A "ooooo". Härliga unge!!! På lördagen åkte vi till Jönköping. En runda på IKEA resulterade i bland annat 3 (!) lampor, tavelramar, kastrull, bakformar och duschkräm. Sen blev det A6. Skor till A på Skopunkten, sockar till A på H&M, byxor till A på KappAhl, mat på Coop och sedan tvingade mamma in min på Stadium för att köpa träningskläder till mig. 5 timmar senare kände jag mig ganska nöjd med mina inköp. På kvällen var svärföräldrarna över och kollade på sista deltävlingen av GP-speedway. Alltid lika roligt. Söndagen kändes som en evigt väntande. Först väntade vi på att få köra mamma till stationen för sin hemresa, och sen väntade vi på sambon som skulle komma hem från Stockholm. Men den dagen tog slut den med...


Början av veckan har börjat bra. Jobbade igår och idag har vi varit på Öppna Förskolan. Imorgon blir det fotografering på dagis. Spännande!! Sedan jobb och avslutar dagen med träning...


So long!!



Ovido - Quiz & Flashcards