empal

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Emmelie - 18 oktober 2011 14:45

Två dagars inskolning har vi hunnit med. I går var vi en timme och då fick A mest bekanta sig med lokalerna för sig själv. De andra barnen hade samling. Fick en massa papper md information med och det var ju bra. Fick svar på många frågor som man har gått och grunnat på. När vi sedan kom hem var A jättetrött, men trots det sov han bara 1,5 timme. På kvällen var jag på spinning med jobbet. Skitkul var det!!    Fick testa ytterligare en instruktör som jag inte har haft förut. Det gick bra, men sen tog hon det lite lugnare än hennes vanliga baspass eftersom det fanns så många nybörjare.


Idag har jag dock en fruktansvärd träningsvärk i ben, mage, axlar, you name it! Härligt att känna att man lever. Idag var vi två timmar på förskolan. A fick vara med på fruktstunden och ute. Inne pysslade han med allt och inget och jag var inget som var intressant. Visst kom han fram ibland, men det var nog mest för att visa vad han hade i handen. När de sedan gick ut så var han med alla de andra barnen. Jag stod mest och hängde. Han hade sagt "mamma" en gång och då hade fröken visat vart jag stod och sen hade han lekt vidare. Gullunge!!   Imorgon blir det samma pass och då är det meningen att jag ska gå undan och inte visa mig på en stund. Det blir intressant!!


A har nu sovit i tre timmar, själv har jag slumrat i ca en timme på soffan. Kanske dags att ta tag i huset nu. Fast det är klart, en diskmaskin och en tvättmaskin har gått sen efter lunch. Men det behövs plockas.... Massor!!!!   


So long!!

Ovido - Quiz & Flashcards