empal

Alla inlägg den 3 juni 2010

Aj!

Av Emmelie - 3 juni 2010 10:07

Äntligen! Sista dagen ensam. Sambon kommer hem idag. Gud, så skönt. Har längtat efter honom en massa!


Var hos min underbara kompis Bea igår. Alltid lika trevligt. Hade med mig hemmagjord rabarberpaj. Det är så himla gott.  Visste att vi skulle sitta ute nu när sommaren äntligen har kommit till stan. Men tror ni att jag smörjde in mig med skyddsfaktor??? Nej! Nu är jag röd som en kräfta. Och så hittade jag inget kylbalsam igår när jag kom hem (men nu har jag kommit på vart den är). Får se om det ens går att duscha senare....


Idag blir det lunch på stan med Erica. Mycket solskydd och eventuellt skugga är det nog som gäller för mig. Vill ju inte vara helt förstörd innan sommaren är över....

Ovido - Quiz & Flashcards