empal

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Emmelie - 1 juni 2010 10:29

Är hemma och sjukskriven. Andra veckan nu. Inte kul. Dessutom är sambon i Gteborg på kurs med jobbet så jag är verkligen HELT ENSAM. Nu gäller det att hålla sig sysselsatt.


Var hos läkaren igår och sen var jag och handlade. Sen satt jag framför tv:n hela eftermiddagen. Och det är verkligen något jag hatar. Att bli sittande och dötitta på något som man verkligen inte är intresserad av. Jag brukar ju jobba måndagkvällar så jag har ju inte följt något program alls då.


Idag är det mulet och trist ute.    Så idag blir det städning. Problemet är att det är klart på ett par timmar. Vad ska jag göra resten av dagen???


Sen så resten av veckan ska bli fin    enligen VP (men dem brukar sällan ha rätt). Tänker i alla fall gå i ut i trädgården då och plocka sten. Japp, jag skrev rätt, plocka sten... Om vi ska få ordning på trädgården någon gång så måste det göras. Först var jag ambitiös och började kratta sanden/leran för att få upp så mycket sten som möjligt. Men det var ju stenhårt. Fick inte ens ner en spade. Så jag gav upp. Sa till sambon att vi plockar upp de största stenarna och så strör vi jord över hela skiten som vi kan plantera gräset i. Så det har jag i uppdrag nu när han är borta.... Att plocka sten. Men men... jag kommer ju ut i alla fall.....   

Ovido - Quiz & Flashcards