empal

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Emmelie - 12 februari 2010 10:04

Håll tummarna för guds skull. Läste i tidniningen idag att Vetlanda kan få arrangera kvalfinalen till GP i speedway nästa år. Åh, vad roligt om det blir så. Jag hoppas verkligen. Sista dem gjorde det, 2008, så vann min dåvarande lilla älskling, Rune Holta. Han är död för mig nu....    Nej, allvarligt. Jag gillar honom verkligen inte. Inte sen han gick från Vetlanda, till Indianerna och nu Dackarna. Hur f*n kan han välja Dackarna? Han var OK så länge det var Indianerna. Det kunde jag tåla. Men absolut inte Dackarna. USCH!!!


Ja ja, annars händer inte mycket. På jobbet rullar det på och idag är jag ledig. Skönt. Förrutom att det alltid innebär att jag börjar kl 8 i morgon. Det är inte roligt. Men men, det är bara att acceptera. Annars inget inplanerat idag. Ta det lugnt bara....

Ovido - Quiz & Flashcards