empal

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Emmelie - 2 februari 2010 21:49

Det har löst sig med internet. Jag blev sjukskriven igår och kunde därför själv ringa till leverantören för att få modemet i routat läge. Det roliga är att han säger att det redan är det. "Ja men, när sambon aktiverar WLAN och sedan försöker gå upp på internet på sin dator så fungerar det inte," säger jag. Killen ber mig göra detta och säger att han ser inga konstigheter och mycket riktigt så fungerar allt. Så när sambon senare kommer hem så sätter jag mig vid datorn för att koppla på min. Men det funkar inte...... Tar fram instruktionsboken (en kvinnas bästa vän) och läser (under rubriken Avancerad webbadministration), gör som det står och det fungerar i alla fall inte. Blir vansinnig.... Läser sedan på ett annat ställe (rubrik Inkoppling av Trådlös data-anslutning (WLAN) ) och gör som det står. Och det FUNKAR!!! Så ett råd till alla därute..... läs bruksanvisningen NOGGRANT!!


Har haft besök idag av min kära kompis Bea och hennes son. Det är så skönt att ha vänner man kan prata med. Tack Bea för din underbara sällskap! Vi kollade på Alvin och Gänget, åt lunch (sallad) och blåbärspaj (mmmm....  ) 


Sambon håller på att renovera hallen. Det händer alltid lite varje dag. Han är jätteduktig. Puss på dig älskling !!!!!!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards