empal

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Emmelie - 11 februari 2010 09:25

Alltså, häromdagen fick vi ett nytt betalningssystem på jobbet. Pratet gick att vi alla skulle få prova på det så fort som möjligt så att vi får in rätt rutiner och lär oss systemet fort. Tänkte då i går att nu är det min tur då. Jag brukar inte vara på den stationen i vanliga fall på onsdagar, men tänkte att nu är det väl lite annorlunda. Ja just det.... På 3 timmar fick jag kanske stå i 30 minuter, medans andra kanske stod i flera timmar. Ja, jag vet att jag är gnällig nu. Men eftersom jag sällan gnäller när någon hör (tror jag i alla fall) så passar jag på här. Försökte tänka hela dagen; Att ja ja, min tid den kommer den med. Jag är ju ganska smart så jag har ju fattat systemet utan att behöva träna (som vissa andra). Efter utbildningen i tisdags så hade läraren sagt att våran grupp hade varit den med flest frågor. Tror jag det, när man har den mest tröga människan med i gruppen.


Ja ja, nu är det bara 8 dagar kvar tills sambon och jag åker till Göteborg. Åh, vad jag längtar. Bara åka dit och slappa och ta hand om varandra. Det ska bli så mysigt.   

Ovido - Quiz & Flashcards