empal

Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Det var som f*n

Av Emmelie - 9 mars 2010 09:46

Nu är nog våren på väg. Igår var det underbart. +5 grader i skuggan och riktigt varmt i solen.    Mådde hur bra som helst. Synd bara att man var tvungen att gå in och jobba.


Var nere på Colorama igår och skulle köpa färg till väggarna i hallen. Had emed mig en "solfjäder" med kulörer fon IKEA. Hade hittat en grå färg där som jag gillade. När jag kommer ner till färgarffären så visar det sig att de inte kan bryta den färgen. Och jag var "tvungen" att ha med mig färg på en gång. Så det var bara att kolla i deras NCS-karta för att hitta en som var snarlik. Och jag hittade en so dock var lite mörkare. Men jag bestämde mig för den och sen var det bara att hålla tummarna. Lämnade färgen hemma och sen åkte jag iväg för resten av dan. Kom hem klockan halv tio på kvällen och kliver in i..... VÄRDLENS SNYGGASTE HALL.      Ursäkta spräket, man jävlar vad snyggt det blev. Jag hade helt klart valt rätt färg. Och min sambo är så himla duktig. Nu kommer dock nästa problem. Vad ska vi ha för färg på golvet?? Jag tror att vi kom halvt överens om att vi skulle lägga samma golv som i köket så att det typ får "flyta" ut i hallen. Gäller då bara att butiken har kvar golvet i försäljning.


Fortsättning följer......

 
 
Bea

Bea

9 mars 2010 11:47

Gumman ja, det är ungefär i samma veva som Linus och Hanna fyller år. Idag fyller Hanna år 4 år och Linus fyller år den 22 mars.
Tack själv min vän, du är en så fin människa så det är inget svårt att tycka om dig.
Pussen och kramen.

http://beatricer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie - 2 mars 2012 11:27

Detta blir mitt sista inlägg.   Då en del personer har tagit ill vid sig av mina inlägg, och för att undvika detta i fortsättningen, så väljer jag nu att sluta blogga. De gamla inläggen får dock ligga kvar för jag står för hur jag kände just då. ...

Av Emmelie - 29 februari 2012 21:10

Då var det bestämt. Mellan den 23 april och 1 maj har jag semester. Åh, vad jag längtar. Det ska bli såååå skönt. Och jag vet att jag kommer att ta vara på dagarna eftersom jag nu har en son som håller mig igång. Inget latande här inte.      Idag...

Av Emmelie - 28 februari 2012 21:03

Åh, vad det har varit härligt att vara ledig idag. Idag har jag mått riktigt bra. I måndags var jag lika grinig som jag har varit den senaste veckan. Kändes som om allt bara var piss. Allt gick emot mig och vad jag än gjorde så blev det inte bra. Men...

Av Emmelie - 26 februari 2012 19:33

Idag har det inte varit min dag. Det började väl ok. Sonen vaknade kl 7, men hade jag haft lite is i magen så hade vi kanske inte behövs gå upp förrän kl 8. När jag kom in till sonen så låg han och "vilade" i sängen och verkade inte ha bråttom upp. ...

Av Emmelie - 25 februari 2012 13:08

Vet inte om tosdagen blev så lugn. A vaknade kl fyra igen och det blev ett par timmar i hans soffa. När jag skulle smyga in till mig igen vid halv sju så stod katten utanför och skrek. Så det gick inte så bra. Jag var förstörd hela tosdagen. Kanal 5 ...

Ovido - Quiz & Flashcards