empal

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Emmelie - 22 mars 2010 10:38

Det är svårt att hålla denna blogg uppdaterad när man är så inne i sin andra. Men jag ska försöka bli bättre....


Hallen börjar sakta gå mot sitt slut. Det är bara trappen kvar som sambon håller på att pula med. Det krävs ju lite specialbyggen när man har en betongtrappa som dessutom är inklädd i matta. Hua!! Men han är jätteduktig. I helgen åker han och hans far till Stockholm. De ska ta en tur med Ålandsbåten för att köpa öl. Helt onödigt tycker jag, nödvändigt tycker dem....    Som tur jobbar jag i helgen så att jag kommer nog inte hinna sakna honom jättemycket.


Kan inte våren komma lite fortare?? Om två veckor så är det påsk (ja eller om 11-12 dagar). Men det känns faktiskt inte som det. Bara för att snön fortfarande ligger i driver. Men ett vårtecken har jag sett här hemma i alla fall. Vi har krokusar på baksidan. En del har till och med slagit ut. Så snart får vi nog besök av rådjuren.


Har annars haft en lugn helg. Ledig, men har hittat på en del. Barnkalas i lördags och sedan smörgåstårta hos svärföräldrarna på söndagen. Supergott!!

Ovido - Quiz & Flashcards