empal

Alla inlägg den 29 mars 2009

Av Emmelie - 29 mars 2009 00:03

Ja jag vet... jag har inte bloggat på ett tag (inte jag heller bea =) ).... Men det beror på att det där som kallas nätet som man måste ha för att kunna blogga har inte fungerat som jag vill... Jag köpte en router i tisdags och skulle glatt koppla in den. Men nej, det ville inte fungera. Då kopllade jag tillbaka alla sladdar och tänkte att: ja ja.. det de´fixar sambon när han kommer hem. Och jo då, han fick igång nätet, dock inte med router. Men sen så har ju inte telefonen fungerat som den sak heller. Den kopplar ifrån och lite så under ett samtal. Ringer leverantören och då säger dem att vi har ett för dåligt modem. Han klarar inte av hastigheten. Så nu måste vi köpa nytt modem också... =P


Usch, känner att det är mycket nu. Blev dålig i början av veckan bara för att jag stressar hela tiden. Inte roligt. Blev bättre när jag började koppla av. Har dessutom varit hemma hos kompisar  både tisdag, onsdag och fredagkväll. Jättemysigt och jätteskönt att komma bort från huset ett tag.


Var hos diabetessköterskan i torsdags. Jag trodde att jag skulle ligga dåligt till i HbA1c eftersom jag tycker att jag har misskött mig så de senaste veckorna. Men nej, jag hade sänkt det till 7,4 och så lågt har jag inte legat på 7 år. Det är helt otroligt. Så det är väl bara att försöka fortsätta med det jag har gjort för det fungerar ju tydligen. Härligt.


Nej, nu ska jag gå och köra in bilen i garaget, sen är det dags att gå och sova. Får inte glömma att ställa om klockan innan jag somnar. Vill ju inte komma försent till jobbet imorgon.


Sov gott !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards