empal

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Emmelie - 13 mars 2009 20:46

Japp, två veckor i hus. Känns fortfarande helt underbart. Fast ska jag va ärlig så höll jag på att gå i taket idag. Min älskade sambo har börjat riva ett skåp för att få in diskmaskinen på ett bra ställe. Idag när jag skulle vara duktig och plocka lite så blev jag nästan vansinnig. Det låg plank och spån över hela köksgolvet. Sen ska jag försöka laga mat och så måste jag kliva över allt detta. Plus att jag planerar maten till kl 13 när sambon slutar. Men tror du han var hemma till dess?? Nej (en bra förklaring kom sen så han är förlåten). Inte gjordes saken bättre av att jag fick känning mitt i alltihopa. Nej, det var ingen lyckad stund på dagen.


Har börjat med min förbättring av en byrå. Grundmålade den idag och hoppas att jag kan mål klart hela innan nästa helg (håll tummarna).


Ska på bröllopsfest imorgon. Ska bli intressant. Bröllopet ägde rum i Kroatien (tror jag) i förra veckan och nu kommer paret hem till Sverige och ska ha fest. Men det blir säkert kul. =)


Jobbar i helgen och det är inte kul, men det är bara att oina sig igenom så är jag ledig nästa helg. Härligt.


Ett tillägg... F*n vad less jag är på snön... Den som kom nu i natt var väl j*ligt onödig. Ja ja... det kommer nog en vår snart. =)

Ovido - Quiz & Flashcards