empal

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Emmelie - 8 mars 2009 13:47

Ja, tänk att man aldrig lär sig. Jag och sambon var på IKEA igår och skulle handla lite småprylar. Men vi skulle också kolla på ett par möbler för kommande inköp. Man fan var folk. Har de inget vettgare att göra.... (Ska jag säga =) ) Men men... vi tog oss igenom. Tre timmar tog det... ojojoj... Dyrt blev det dock inte. Eller det beror vad man jämför med, men om man jämför med var min sambo trodde så blev det billigt. Vi tänkte gå in en gång till efter att vi hade varit inne på A6 en sväng, men vi var så trötta så det blev inte så. Men vi ångrade oss när vi kom hem. Vi ska till Norrköping den 4 april så då tänker vi stanna i Linköping och gå på IKEA där. Ser fram emot det... =)


Min kompis Bea frågade i en kommentar om vi börjar komma iordning och mitt svar ät: NEJ! Usch, det står saker överallt. Men visst, men börjar se en ljusning. Snart har jag fått upp gardiner i alla rum (har ett fönster kvar, ska ta det när jag är klar här), vi har fått ben på sängen, nya handtag på köksskåpen och så har äntligen bokhyllorna kommit upp. Så nu kan jag tänka mig att det kommer gå fort. Man måste bara hitta energin någonstans.


Nähä.. ska fortsätta med mina gardiner nu... och sen ska jag nog börja plocka bland alla mina böcker...


So long!!


Ovido - Quiz & Flashcards