empal

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Emmelie - 15 mars 2009 21:40

Usch ja. Jobbade lördag fm, slutade kl 14,30. Sen var det bara hem (trodde jag skulle lbi hämtad, men jag fick snällt cykla) försöka vila. Sen duscha, hitta kläder (de jag hade tänkt mig passade inte) och sen bar det av till en bröllopsfest. Och det var verkligen ingen hit. Visst, det var jättetrevligt att återse brudparet efter 1 år utomlands. Men när middagen drog igång så dog allt. För mig och min sambo i alla fall. Vi blev visserligen placerade vid samma bord, men med två pensionärer imellan oss. Och de var inte speciellt pratglada. Nej, hela middagen var faktiskt en plåga. Sista timmarna satt vi bara och väntade på att klockan skulle bli så pass mycket att det inte skulle bli konstigt om vi gick hem. Eftersom jag hade jobbat innan så började jag gäspa redan kl 19 så jag hade fullt sjå att hålla mig vaken. Men maten var jättegod och tårtan ännu godare (från Cecil). Men men... nu är det gjort.


Sov äntligen ut idag för första gången på jag vet inte hur länge. Det har varit någonting varje söndag (eller helg) de senaste 4 veckorna känns det som. Sen bar det av till jobbet igen och jobba stängning. Gud så segt... Nu är det snart sängen som gäller och sen tillbaka till jobbet imorgon. Jippie!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards