empal

Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

AJKIA

Av Emmelie - 15 januari 2011 22:41

Ja, eller IKEA som vi säger på svenska....    Haft en riktigt bra dag. Var beredd på det värsta då jag inatt endast sov 5 timmar totalt. Har börjat lägga A kl 8 på kvällarna och det resulterar i första matningen kl 1 på natten. Sen var jag uppe kl 4 och efter det ville han inte riktigt somna om. Så vid 7 gav jag upp och gick upp med han. Han var hur pigg som helst. Sen bar det av till JKPG. In på IKEA, mata A först, sen var det bara att börja traska. Mellanlandade i fiket och sen var det bara det roliga planet, prylplanet, kvar. Hämta skåpstommar och annat på lagret, genom kassan och så en korv efter det. A var jätteduktig.    Han halvsatt i vagnen (har ju fortfarande liggdelen på) och roade sig kungligt med sin skallra.

    In med grejerna i bilen och sen in på A6. Var inne på BR Leksaker och köpte tre nya saker till A. Sen var det dags för matning igen. In på H&M och köpa kläder till A, några till butiker och sen hem. Jo, först ett stopp på Max....

    När vi kom hem så tänkte jag att jag skulle försöka ge A en hel portion med mat. Kan säga att det var INGA problem. Testade med bröstet efter för att se om han blev mätt på en storleken på portion. Och ungen äter från bröstet med! Han kommer bli ett litet fetto.....   


Var på Öppna Förskolan igår igen. Och jag kan inte säga vem som uppskattar det mest, A eller jag.... Nästa vecka blir det nya besök. Ska försöka komma ner till sångtimmen med. De har lovat att jag slipper sjunga. Tur det....  

 
 
Bea

Bea

16 januari 2011 21:04

Men du som sjunger så bra. Det har jag ju hört. Klart att du ska sjunga. ;)

http://beatricer.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmelie - 2 mars 2012 11:27

Detta blir mitt sista inlägg.   Då en del personer har tagit ill vid sig av mina inlägg, och för att undvika detta i fortsättningen, så väljer jag nu att sluta blogga. De gamla inläggen får dock ligga kvar för jag står för hur jag kände just då. ...

Av Emmelie - 29 februari 2012 21:10

Då var det bestämt. Mellan den 23 april och 1 maj har jag semester. Åh, vad jag längtar. Det ska bli såååå skönt. Och jag vet att jag kommer att ta vara på dagarna eftersom jag nu har en son som håller mig igång. Inget latande här inte.      Idag...

Av Emmelie - 28 februari 2012 21:03

Åh, vad det har varit härligt att vara ledig idag. Idag har jag mått riktigt bra. I måndags var jag lika grinig som jag har varit den senaste veckan. Kändes som om allt bara var piss. Allt gick emot mig och vad jag än gjorde så blev det inte bra. Men...

Av Emmelie - 26 februari 2012 19:33

Idag har det inte varit min dag. Det började väl ok. Sonen vaknade kl 7, men hade jag haft lite is i magen så hade vi kanske inte behövs gå upp förrän kl 8. När jag kom in till sonen så låg han och "vilade" i sängen och verkade inte ha bråttom upp. ...

Av Emmelie - 25 februari 2012 13:08

Vet inte om tosdagen blev så lugn. A vaknade kl fyra igen och det blev ett par timmar i hans soffa. När jag skulle smyga in till mig igen vid halv sju så stod katten utanför och skrek. Så det gick inte så bra. Jag var förstörd hela tosdagen. Kanal 5 ...

Ovido - Quiz & Flashcards