empal

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Emmelie - 3 juni 2009 18:00

Efter 1 år och 8 månader har jag äntligen fått fast anställning på mitt jobb. Så jävla skönt rätt ut sagt!! Fattar inte att det ska ha tagit så lång tid ;-) Fick reda på det förra måndagen, men har inte sagt ett pip till någon. Jag vill att denna gången skulle jag ha det på papper innan jag ropar hej!. Idag skrev jag på anställningsavtalet och och kunde knappt bärga mig tills jag kunde visa det för sambon.


Blåsigt värre idag. Fick äntligen min bok som jag har längtat efter. Fick ett väldans abstinensbesvär i måndags när jag inte hade haft en bok på nästan en vecka. Gick sen på tisdagen och köpte en bara för att jag var tvungen att ha en. Idag dök den beställda då upp. Och nu vet jag också varför det tog sådan tid. De skickade med räkningen... Och då tar det lite längre tid. Men jag trodde att den skulle komma nästa månad. Men men.. nu får han väl ligga och gro lite. Läser nu Ett amatöräktenskap av Anne Tyler. 

Ovido - Quiz & Flashcards