empal

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Emmelie - 30 juli 2010 12:12

Har varit skeptisk mot denna boken eftersom det var sådana skriverier när den kom. Men paniken att inte ha en bok att läsa fick mig att köpa denna i alla fall.


Läkaren Erik Maria Bark har gett ett löfte att aldrig någonsin mer hypnotisera efter att ett projekt gick åt skogen. Men så sker ett brutalt mord på en hel familj. Endast sonen undkommer, men ligger i koma. Erik övertalas att hypnotisera pojken för att polisen ska få veta vad han vet. Detta leder till en rad skrämmande händelser och plötsligt är Eriks egna familj i fara.


Jag måste säga att boken var rikgit bra. Jag kommer med stor säkerhet att köpa även nästa bok.


Nästa bok blir Borta bäst av Sara Kadefors.  

Av Emmelie - 30 juli 2010 12:04

Det är fredag, lunchtid och jag försöker komma på vad som har hänt denna veckan. Den har gått ganska fort, men ingenting har hänt.


Måndag: Läkarbesök och altanbygget blev klart.


Tisdag: Lunch med en kompis. Matinköp tillsammans med sambon (vilket inte hör till vanligheterna). Inofficiell invigning av altan - fika med svärföräldrarna och sedan grillning med grannarna. Mysigt!!


Onsdag: En bakfull sambon i soffan. Tog en shoppingsväng. Efter mycket om och men så blev det en ny mobil. Kul!! Lunch med en annan kompis och sen slappning framför tv:n


Torsdag: Grannen lurar med mig på en promenad ner till stan i ÖSREGN!! Men det var härligt att rör på sig lite. Grillade med samma granne senare på kvällen och kollade på lag-VM i Speedway.


Och så fredag: Just nu kör sambon och hans far en massa skit till tippen. Härligt att bli av med det. Det regnar även idag så jag hoppas att jag får ro i kroppen till att bara slappa idag. Kanske en tur till svärföräldrarna och fika????

Ovido - Quiz & Flashcards