empal

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Emmelie - 5 april 2010 20:00

Åh, helgen har varit upp och ner. Det började med barnkalas hos grannen. Deras lilla dotter (eller lilla och lilla, hon växer ju så det knakar) fyllde 1. En underbar tjej som helt klart är älskad. Gjorde dock bort mig på kalaset då jag inte kan hålla min stora käft stängd. Varför stoppar ingen mig? Varför låter sambon mig bara fortsätta? Att jag vet vad jag menar är en sak, men att andra inte vet tänker jag inte på.... Sen var det jobb som gällde på kvällen.


På lördagen så var vi hemma hos svärföräldrarna och firade påsk. Det blev en lugn påskafton med god mat och lite godis (jo ärligt, det blev inte så mycket).


På söndagen var det dags för nästa barnkalas. Då var vi i Norrköping och firade min brorsdotter som fyllde 4. Jisses vad åren går. Gick ut och åt på kvällen med min familj och det var lika trevligt som vanligt.


Och så var man tillbaka på jobbet idag igen.


Påskhelgen i stora drag. Nu vankas det mat!!!



Ovido - Quiz & Flashcards